Здрава навика која ја практикуваме која всушност не дебелее


Исто така е можно да се претера со здрава храна. Кога сакате да изгубите тежина, најважно е да пронајдете што делува за вас и вашето тело.

Постојат многу добри навики кои помагаат при губење на тежината, но меѓу нив има и такви кои можат да ви наштетат доколку претерате со нив. Еден од нив го посочи нутриционистката Ејми Гудсон, а тоа е претерување со здрава храна.

„Постои вообичаена заблуда дека нешто што е здраво може да се јаде во огромни количини, но тоа не важи за секоја храна“, вели Гудсон. Иако некои прехранбени производи може да содржат малку шеќер и маснотии, сепак можете да претерате со нив и да внесете повеќе калории отколку што е планирано доколку претерате со нив.

Зеленчукот е секогаш одличен и би рекол дека можете да јадете онолку зеленчук колку што сакате, бидејќи ќе се заситите порано отколку што ќе внесете премногу калории. Сепак, здравите масти, интегралните житарки и друга здрава висококалорична храна може да доведат до зголемување на телесната тежина и прекумерно внесување калории “, вели Гудсон.

Тој додава дека оревите, нивните путери, авокадо и мешавина од јаткасти плодови се одличен додаток на урамнотежената исхрана, но дека е лесно да се претера со нив. Покрај тоа, вели тој, гранола, сушено овошје или енергетски барови, исто така, можат да бидат добри за нас, но ризикуваме да внесеме премногу калории и додаден шеќер. Се разбира, ова не значи дека треба да го исфрлите сето ова од исхраната, само дека треба да обрнете внимание на големината на порцијата.

Извор: srekja.mk

Previous Вечер небото ќе ја осветли млада месечина: За да ви се остварат сите желби, направете го ова!
Next Робин Вилијамс: Кога жените би владееле, не би имале војни, само преговори на секои 28 дена

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *