Храна која прави да се чувствувате уморно во текот на денот


Ако не можете да го поминете целиот ден будни и без дремка, можно е храната што ја консумирате да игра улога во тоа. Одредена храна што ја консумирате може да ве подигне и разбуди, додека други ќе придонесат за замор.

Не се работи само за брза храна и конзумирање во изобилие. Некои видови храна што ја сметаме за здрава, исто така, придонесуваат за замор. Ако се чувствувате уморно овие денови и се чувствувате како воопшто да не можете да спиете, размислете за ограничување на одредена храна во текот на денот.

Бел леб
Јаглехидратите предизвикуваат брз скок на нивото на гликоза во крвта, што може да доведе до ненадеен наплив на енергија. Но, кога нивото на гликоза повторно ќе се намали, најверојатно ќе доживеете пад на енергија што ќе го поттикне заморот. Белиот леб е особено проблематичен за летаргија, додека поретко лебот од цело зрно е причина за замор. Цреши Ова овошје е природно богато со мелатонин кој ги контролира циклусите на спиење и будење. Дополнителна доза на мелатонин може да испрати сигнал до вашето тело дека е време за спиење, затоа консумирајте цреши како десерт или јадете ги после вечера, пишува The Healthy.

Темно чоколадо
Иако темното чоколадо содржи кофеин, содржи и серотонин, невротрансмитер кој може да ви помогне да се опуштите. Интересно е што млечното чоколадо не содржи серотонин и всушност може да ве направи повнимателни. Посни протеини како мисирка, риба, пилешко и сирење со малку маснотии се богати со триптофан, амино киселина која го зголемува нивото на серотонин.

Банани
Калиумот и магнезиумот во бананите се одговорни за чувството на летаргија и замор. Тие ви помагаат да ги опуштите мускулите и да ве испратат во земјата на соништата. Наместо тоа, посегнете по портокал бидејќи мирисот на цитрус може да помогне да се зголеми нивото на енергија.

Извор: srekja.mk

Previous Нешто во врска со новата Плејстејшен 4 Плус игра Tennis World Tour 2
Next СРЕЌЕН ДНЕВЕН ХОРОСКОП ЗА 4 АВГУСТ 2021 ГОДИНА

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *