Рамен стомак за 2 недели – Најефикасните совети кои даваат најдобри резултати


Може да имате рамен стомак со малку напор за само две недели, или уште помалку време. Советите подолу ќе ви помогнат во тоа.

  • Испијте шолја кафе наутро. Кофеинот во кафето е можеби најбрзо кршење додаток на маснотии. Пијте и шолја кафе пред да вежбате за дополнително брзо дејствување.
  • Направете вежби пред појадок. Кога вежбате на празен стомак, вашето тело веројатно согорува маснотии. Само 30 минути брзо одење наутро ќе има големо влијание.
  • Јадете јајца за појадок. Истражувањата покажаа дека јајцата за појадок го намалуваат гладот ​​и внесувањето храна во следните 24 часа. Најдобар избор се варени јајца или пржени во многу малку маснотии.
  • Појадувајте чаша цеден сок од грејпфрут со појадок. Оваа храна помага побрзо да ги согорувате мастите.
  • Пијте многу вода. Водата ќе го забрза метаболизмот и ќе го забрза метаболизмот.
  • Пијте чаша зелен чај пред оброк. Се покажа дека зелениот чај го поттикнува согорувањето на мастите.
  • Спијте најмалку 7 до 8 часа на ден. Неправилните навики на спиење го успоруваат метаболизмот и спречуваат рамен стомак.
  • Држете се исправено. Веднаш штом ќе ги исправите и истегнете вашите стомачни мускули, ќе изгледате послабо и ќе имате ефект на рамен стомак.
  • Направете вежби за стомак, но не само класични стомачни. Застанете настрана, подигнете ги нозете … Правете стомачни секогаш кога ќе се сетите. Секој десет што ги правите во одредено време ве приближува до целта на рамен стомак. Целни броеви од 100 до 150 на ден. Може да биде 5 пати 30 или 10 пати 15 на ден.
  • Додавајте доволно млеко и млечни производи во вашето тело, но изберете лесни производи и млеко со помалку млечни масти. Јогуртот е многу важна храна. Содржи добри бактерии кои ќе го балансираат варењето и ќе ја намалат надуеноста што може да биде причина за голем стомак.
  • Заменете го кафето со пријателите со прошетка низ градот, трговските центри или паркот. Важно е да се движите што е можно повеќе ако сакате рамен стомак.
  • Наместо да гледате ТВ, исчистете го домот. Покрај вашата линија, вашето семејство ќе ви биде благодарно и на вас. Цицањето, на пример, е одлична вежба за стомачните мускули.
  • Радувајте се. Анксиозноста го стимулира дополнителното производство на кортизол, хормон кој го стимулира телото да складира маснотии особено во абдоминалната област.
  • Не гладувајте. Гладувањето го охрабрува телото да штеди маснотии, а метаболизмот се забавува, но не прејадувајте исто така. Може да најдете многу мобилни апликации што ќе ви олеснат да броите калории. Броењето калории се покажа како најефективниот метод за слабеење или одржување на телесната тежина. Ако броењето калории ви е тешко, барем запишете сè што јадете тој ден. Од шеќер во кафе, до вечерни закуски.
  • Не јадете храна без вкус. Од храна која е без вкус, колку и да е здрава, нема да се чувствувате сити. Јадете што сакате, јадете разновидно и шарено, но во помали количини.
  • Поедноставете го јадењето. Јадете што е можно помалку храна за еден оброк, без сосови и додатоци.
  • Избегнувајте пржена храна. Варено, на скара или печено е многу подобра опција бидејќи маслата се најголем извор на калории. Избегнувајте масла дури и во салати. Маслото може да го претвори лесниот зеленчук во калоричен.
  • Избегнувајте алкохол, особено пиво, како и газирани пијалоци. Две шишиња пиво со 0,5 литри содржат иста количина калории како голем хамбургер, а за да ги потрошите тие калории треба да трчате со многу интензивно темпо еден час. Слично е и со сите газирани пијалоци.
  • Секогаш движете се. Ако се чувствувате многу мрзливо, барем направете вежба за спуштање стомак. Стиснете ги стомачните мускули, држете неколку секунди, опуштете се. Оваа вежба можете да ја изведувате насекаде, а таа е доста ефикасна за зајакнување на вашите стомачни мускули.

Извор: srekja.mk

Previous Во бикини обележан крајот на ски-сезоната на Сибир – Минусните температури не ја спречија атрактивната глетка
Next СРЕЌЕН ДНЕВЕН ХОРОСКОП ЗА 22 АПРИЛ 2021 ГОДИНА

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *